Najbolji albumi 20. stoljeća ističu se kao monumentalna postignuća, nadilazeći svoje žanrove i postaju kulturološki uzori. Ove su ploče zvučni nacrti svog vremena, koje su izradili umjetnici koji su se usudili pomaknuti granice zvuka i pripovijedanja, zauvijek promijenivši tijek glazbene povijesti. Od briljantnosti natopljene jazzom “Kind of Blue” Milesa Davisa do bijesa punka “London Calling” The Clash, ovi su albumi više od pukih zbirki pjesama – oni su samo tkivo kulturne evolucije stoljeća.

Kad su The Beach Boys 1966. objavili “Pet Sounds”, bilo je kao da je Brian Wilson pronašao ključeve kraljevstva melodije, otključavajući novi svijet bujnih harmonija i emocionalne dubine. Ovo nije bio soundtrack za surfanje; ovo je bila pop simfonija, album koji je natjerao Beatlese da sjednu i pomisle: “Moramo ovo nadmašiti”, pasu napravili  “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band,” psihodelično remek-djelo koje je album pretvorilo u umjetničku formu, miješajući rock, klasiku i avangardu u studijski san koji je definirao generaciju.

U isto vrijeme, u sjenama undergrounda, Lou Reed i The Velvet Underground, pod hladnim, distanciranim pogledom Andyja Warhola, stvarali su “The Velvet Underground & Nico”, album toliko ispred svog vremena da će njegov utjecaj tek u potpunosti biti ostvaren desetljećima kasnije.

“Are You Experienced” Jima Hendrix nije bila ništa drugo do električna oluja, putovanje koje je zapanjilo umove i redefiniralo što gitara može učiniti i što rock može biti.Popis se nastavlja – “Highway 61 Revisited” Boba Dylana, gdje se folk susreo s rockom u direktnom sudaru lirskog genija; “What’s Going On” Marvina Gayea, album koji je soul glazbu pretvorio u snažno sredstvo za društvene promjene; The Clash “London Calling”, dvostruki album koji je srušio barijere između punka, reggaea i rocka s himnama koje i danas odjekuju.

Nisu puno zaostajali u revoluciji The Pixies s “Doolittle”, albumom koji je pao poput granate u kasnim 80-ima, razbivši norme alternativnog rocka svojom sirovom energijom i nadrealističkim tekstovima. Bio je to nacrt koji će nadahnuti grunge i bezbrojne bendove koji su uslijedili.

Ovi albumi su više od samih ploča; oni su prekretnice u evoluciji glazbe, kulturni artefakti koji odražavaju nade, strahove i snove 20. stoljeća. Bez obzira na to jesu li krčili novi put ili usavršavali zvuk svog vremena, svaki od ovih albuma priča priču, onu koja nastavlja nadahnjivati ​​i utjecati na glazbu koju danas slušamo. Dakle, stavite te slušalice, spustite iglu na vinil i dopustite da vas najbolji albumi 20. stoljeća povedu na putovanje kroz povijest zvuka.

1

The Dark Side of the Moon

4.3/5

Izvođač: Pink Floyd

1973., V. Britanija

Prog Rock, Psychedelic Rock

Možda mu je koncept na početku bio skroman, tek nakupina melodija i ideja o velikim pojmovima kojima je zatrpana tadašnja (a i sadašnja) svakodnevica, poput love, ratova, religije, prolaznosti vremena i nezaobilazne prijetnje poniranja u ludilo zbog nepodnošljivosti takvog postojanja. No, drilom kroz uobičajeno intenzivni period koncertiranja, evoluirao je u album koji je ponovno definirao psihodeliju, space rock, te konceptni album kao takav. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
2

OK Computer

4.5/5

Izvođač: Radiohead

1997., V. Britanija

Alternative Rock, Electronic

Treći album Radioheada govori o budućnosti, a ta budućnost je 21. stoljeće koje se dogodilo par godina poslije. Radiohead su po prvi put odlučili sami producirati album uz suradnju s Nigelom Godrichem s kojim su radili na svakom albumu nakon toga. Odmaknuli su se od introspektivnog i melankoličnog „The Bends“ koji mu je prethodio, uveli neke nove navike pri snimanju i išli otkriti što sve mogu napraviti. A napravili su mnogo, u tekstovima ubacivali motive iz svijeta koji ih okružuje i napravili efektan društveni komentar, dok su u glazbi hrpom eksperimenata stvorili zvuk koji će odzvanjati još barem desetljeće.

Poslušaj na:
3

Nevermind

4.4/5

Izvođač: Nirvana

1991., SAD

Alternative Rock, Grunge

Drugi Nirvanin album, smješten između blijedog „Bleach“ i iskupljujućeg „In Utero“ definirao je rock glazbu nakon toga. I danas „Nevermind“ budi fascinaciju zahvaljujući njegovom ovdje iskazanom autorskom geniju i sposobnosti da kroz zvuk artikulira toliko toga što muči svaku sljedeću generaciju mladih ljudi. Prema svom priznanju, na svom najvećem hitu „Smells Like Teen Spirit“ Cobain je pokušao pokrasti Pixies. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
4

The Velvet Underground & Nico

4.3/5

Izvođač: The Velvet Underground & Nico

1967., SAD

Garage Rock, Art Rock, Experimental

Warholova „Banana“ na naslovnici i njegovo pokroviteljstvo bendu je dalo okvir djelovanja, inovativnost  i inspiraciju, ali i mračnu nišu u koju su se malobrojni tada usudili ući. Seksualne devijacije, narkomanija, prostitucija i sadomazohizam nisu bile teme koje se ljubitelji glazbe tada željeli istraživati. No, kasniji stilovi poput gothic rocka, punka, art rocka, garage rocka i indie rocka su puno to istraživali pa je album dobio vrednovanje kakvo zaslužuje i izašao iz opskurnosti. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
5

Pet Sounds

4.7/5

Izvođač: The Beach Boys

1966., SAD

Pop Rock, Psychedelic Rock, Art Rock

Ispod jednog od najglupljih covera svog doba, krije se jedan od najzanimljivijih i najsofisticiranijih pop albuma svih vremena. Uglavnom je to djelo Briana Wilsona koji je, prema vlastitim riječima, želio napraviti najbolji rock album ikada. Služeći se pri tome složenim vokalnih harmonijama i cijelim nizom čudnovatih zvukova, od zvona za bicikle do klepetavih konzervi. Wilson je bio očaran albumom „Rubber Soul“ koji su Beatles objavili godinu ranije. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
6

London Calling

4.7/5

Izvođač: The Clash

1979., V. Britanija

Punk, New Wave

Bend čiji su članovi u isto vrijeme željeli biti najveći buntovnici i najveći bend na planeti na svom trećem albumu je ponovo otkrio sebe izronivši iz bare punk rocka i uronivši u ocean glazbenih žanrova čije su ga struje vodile svuda, od rockabillyja do reggaea. Dok se svijet oko njih urušavao uslijed ekonomskih i socijalnih problema, njihov svijet to još nije imao prilike, jer unatoč uspješnim albumima i singlovima su i dalje bili bez love. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
7

Led Zeppelin IV

4.2/5

Izvođač: Led Zeppelin

1971., V. Britanija

Hard Rock, Blues Rock

Okupirani interesom za Srednji vijek i kvazi-motologiju, Led Zeppelin su na ovom svom albumu vjerojatno izumili heavy metal. Njihov hard rock zvuči i udara tvrdo da ne može tvrđe, ali je još uvijek jaka inspiracija engleskom folk glazbom prisutna na prošlom albumu. Tu je i njihova besmrtna balada „Stairway to Heaven“, koja je možda puna sotonskih poruka ako se vrti unatrag. Kao da su Led Zeppelinu trebale skrivene poruke. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
8
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band album cover

Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

4.5/5

Izvođač: The Beatles

1967., V. Britanija

Rock & Roll, Psychedelic Rock, Pop Rock

Godinu prije su Beatlesi odustali od živih nastupa pa odlučili nastaviti s igrama u studiju koje su počeli s Revolverom. Nasnimavanja, orkestracije i manipulacije zvukom su im legle, jer su znali da neće ništa od ovoga morati izvoditi uživo. Rezultat je bio konceptni album inovacija i sjajnog zvuka koji je bio prijeloman za stvaranje veze između visoke i niske umjetnosti. Utjecao je nastanak art rocka, progresivnog rocka i cijele kulture glazbenih albuma. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
9

Doolittle

4.8/5

Izvođač: Pixies

1989., SAD

Indie Rock

Drugi album Pixiesa je točka na kojoj se siječe svo čudaštvo alternativne scene koja je nesmetano bujala širom SAD-a 1980-ih, te pop senzibilitet za široke mase koji vlada mainstreamom prije i poslije toga. Zahvaljujući njemu i njegovom genijalnom spoju buke i melodije svi danas znaju i za Nirvanu i za Green Day. Ludilo Pixiesa je na njihovoj trećoj ploči dosegnulo vrhunac, a opet njihov zvuk približilo milijunima slušatelja. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
10

Are You Experienced

4.4/5

Izvođač: The Jimi Hendrix Experience

1989., SAD - V. Britanija

Blues Rock, Psychedelic Rock

Prvi album Jimi Hendrixa je odsviran sa žestinom i ambicijom da se njegov zvuk proširi cijelim svemirom. Slavni gitarist koji se prerano vratio na planetu s koje je došao je na svojim snimkama ostavio neke nikada do tada poznate zvukove pa je ovu glazbu žanrovski moguće svrstati od bluesa do psihodelije. Ono što je bitno je da energija i talent kojim je snimljena čini da se čuje i danas u svim udaljenim dijelovima galaksije. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
11

What's Going On

4.5/5

Izvođač: Marvin Gaye

1971., SAD

Soul

Marvin Gaye se upitao se što se događa sa svijetom oko njega u kojem policija tuče mlade ljude po cesti dok ih u isto vrijeme vlast šalje da ubijaju i budu ubijani u besmislenom i nepravednom ratu u Vijetnamu. Duboko zgrožen nad time i shrvan tragedijama u osobnom životu napravio je revolucionaran album, iako to tada nije tako izgledalo. Bila je to sigurno njegova osobna pobuna i razlaz s postojećom Motown-Tamla personom i početak njegovog najzrelijeg i najuspješnijeg razdoblja.

Poslušaj na:
12

The Beatles

4.3/5

Izvođač: The Beatles

1968., V. Britanija

Pop Rock, Experimental

Bijeli album Beatlesa je potpuno stilski neujednačen album, Lennon i McCartney su pucali u svim smjerovima, a sve veći doprinos Harrisona i Starra je pratio taj nedostatak smjera. No, to je rezultiralo opuštenim, neopterećenim dvostrukim albumom napravljenim ne zato što se mora, nego zato što se može. A moglo se puno, jer, ono, pričamo o Beatlesima. Bio je njihov deveti album i jedini dupli koji su napravili. Legenda kaže da su većinu napisali na retreatu Transcendentalne meditacije u Rishikeshu u ožujku i travnju 1968. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
13

The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars

4.3/5

Izvođač: David Bowie

1972., V. Britanija

Glam, Rock & Roll

„Ziggy Stardust“ je od 27 službenih albuma onaj po kojemu je David Bowie najpoznatiji. Persona Ziggyja je nastala za vrijeme snimanja prethodnog albuma „Hunky Dory“, a naprasno ju je umirovio na kraju promotivne turneje i pri izdavanju sljedećeg albuma „Aladdin Sane“, jer je prijetila, kako je sam Bowie rekao da preuzme njegovu vlastitu. Koja je persona Bowieja osobno, to je bila njegova stvar i nikada nećemo saznati, ali njegova umjetnička je putem bila zaposjednuta mnogim stranim, od kojih je svemirac Ziggy Stardust u misiji spašavanja Zemlje pred apokalipsu sigurno najupečatljivija i najzabavnija.

Poslušaj na:
14

Revolver

4.2/5

Izvođač: The Beatles

1966., V. Britanija

Beat, Psychedelic Rock

Bio je to trenutak u kojem su Beatlesi raskinuli sa svojim prijašnjim identitetom globalnih fenomena za kojima cure vrište gdje god se pojave i krenuli istraživati mogućnosti koje izražavanje kroz popularnu glazbu može podnijeti. U slučaju John Lennona i količinu psihoaktivnih supstanci koje ljudski um može podnijeti. Nakon tada nečuvenih 300 sati provedenih u studiju proizveli su album od 35 minuta pun ideja i traganja za njima. Od orkestralne „Eleanor Rigby“ do ultra-psihodelične „Tomorrow Never Knows“ ovaj je album trijumf individualnosti i kreativnog izražavanja. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
15

Hunky Dory

4.2/5

Izvođač: David Bowie

1971., V. Britanija

Glam

Na svom četvrtom albumu David Bowie je konačno našao svoj identitet i svoj glas, umjetnički integritet kojeg će se držati do kraja života. A to je, kao što u „Changes“, prvoj pjesmi albuma, nagovještava, stalna promjena, prihvaćanje svih razina i oblika nečije osobnosti i ne svrstavanje u kalupe. Bila bi to mladenačka pobuna da je ne prati umjetnički kredibilitet, sjajno pisanje pjesama i glazbe, te autentičan interes da se istraže sve mogućnosti izražajne umjetnosti. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
16

The Queen Is Dead

4.3/5

Izvođač: The Smiths

1986., V. Britanija

Indie Pop, Indie Rock, Jangle Pop

The Smiths su s „The Queen Is Dead“ postavili vrhunac britanskog indie rocka. Bilo je to u 1980-ima, u eri koja je omogućavala bendovima da zadrže kontrolu nad onim što rade bez zahtjeva velikih kompanija, a opet ostave neizbrisive tragove u povijesti popularne glazbe. Nazvan prema istoimenoj pjesmi koja napada britanski klasni sustav kojeg je monarhija okosnica. Jednako žestok poput „God Save the Queen“ Sex Pistolsa. Morrisseyev humor, melodrama i patetika daju emocionalni ton albumu, dok su mu aranžmani i i gitara Johnny Marra okosnica. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
17

Exile on Main St.

4.2/5

Izvođač: The Rolling Stones

1972., V. Britanija

Blues Rock, Rock & Roll, Country Rock

Nema na njemu najpoznatijih hitova, ali „Exile on Main Street“ se smatra najboljim albumom Stonesa. U trenutku kada su snimali ovaj dvostruki album, pobjegli su iz Britanije u Francusku, kako bi izbjegli plaćanje poreza i snimali u podrumu vile koju je iznajmio Keith Richards konstantno urokan heroinom. Mick Jagger je svoje vokale snimao kasnije u studiju u L.A., jer su mu se navodno gadile te rokerske orgije pa u većini francuskih sessiona nije niti sudjelovao. No, ta sirovost, raskalašenost  i disfunkcionalnost benda koji duboko obožava američku izvornu glazbu je i stvorila album vrijedan obožavanja.

Poslušaj na:
18

Surfer Rosa

4.5/5

Izvođač: Pixies

1988., SAD

Alternative Rock

Kao i uglavnom sve što su Pixies napravili i njihov prvi album zbunjuje i baca iz ravnoteže slušatelja naviklog da se njegovi žanrovi ne miješaju s drugima, njegova melodija s bukom i obrnuto. Kao i većina onoga što su Pixies napravili i „Surfer Rosa“ je izbačena uglavnom iz glave Black Francisa bez puno objašnjenja i konteksta koji bi samo poremetili neposredno iskustvo ovoga zvuka.

Poslušaj na:
19

Astral Weeks

4.5/5

Izvođač: Van Morrison

1968., V. Britanija - SAD

Folk Rock, Acoustic

Van Morrisonov vokal, oslobođen svega što bi ga moglo sputavati grmi i fijuče nad krajolikom što ga je izgradila skupina muzičara koji su do tada uglavnom svirali jazz s legendama. Bez puno njegovih uputa, prateći njegov glas i gitaru, svirajući ono što osjećaju slušajući ga, pomogli su mu da napravi jedan od najfascinantnijih albuma folk, rock i blues glazbe.

Poslušaj na:
20

The Bends

4.5/5

Izvođač: Radiohead

1995., V. Britanija

Alternative Rock

Melankolični visoki muški glasovi nisu nikada bolje zvučali u pratnji nabrijanih gitara i vanzemaljskih klavijatura, nego na „The Bends“ Radioheada. To je bio tek drugi album benda koji stalno želi pobjeći od sebe. Tada su željeli pobjeći od svog prvog albuma „Pablo Honey“ i svog najvećeg hite „Creep“ (za što ih u niti jednoj verziji ove priče ne bismo mogli kriviti). Kasnije je trebalo pobjeći i od ovih gitara, ali u tom trenutku vremena bili su bend s grandioznim zvukom za velike pozornice koji nitko nije uspoređivao sa najvećim suvremenicima i sunarodnjacima Oasis i Blur. Ne, pričali su tada svoju priču. Koja je dovela do Coldplaya, ali to je druga priča. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
21

After the Gold Rush

4.4/5

Izvođač: Neil Young

1970., Kanada

Rock & Roll, Country Rock

Treći studijski solo album Neila Younga je bio zamišljen kao soundtrack za istoimeni film po scenariju koji je napisao glumac Dean Stockwell. Film nije nikada snimljen, scenarij je izgubljen, a Stockwell je jednom prilikom objasnio da je priča bila o kraju svijeta, s dosta mračnih i okultnih elemenata. Ne znam za ovaj okultni dio, ali album je mračan i melankoličan, pun slomljenih srca i samoće, baš kao što bi i kraj svijeta bio.

Poslušaj na:
22

Daydream Nation

4.4/5

Izvođač: Sonic Youth

1988., SAD

Alternative Rock, Indie Rock, Avantgarde, Noise Rock

Svojom vještinom za proizvođenje buke i njenim spajanjem s psihodeličnim melodijama Sonic Youth su pokazali koje sve mogućnosti američka underground glazba ima. Nakon ovog svog petog albuma više nisu bili underground, potpisali su za veliku kompaniju, a otvorili su onda put za sve velike bendove koji su se nakon njih digli iznad zemlje. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
23
Michael Jackson Thriller album cover

Thriller

4.2/5

Izvođač: Michael Jackson

1982., SAD

R&B, Disco, Soul

“Thriller“ Michael Jacksona je najprodavaniji album svih vremena s potvrđenih 66 milijuna prodanih primjeraka. Na vrhuncu prodaje i popularnosti, nakon što su početkom 1983. izašli singlovi i prateći video spotovi za „Billie Jean“ i „Beat It“ prodavao se u milijun primjeraka tjedno. No, sa kratkim filmom naslovne pjesme je album postao više od komercijalnog fenomena, postao je kulturnim i civilizacijskim standardom, nešto što je trebalo imati doma, poput kućanskog aparata ili automobila. Michael Jackson se prikazao kao ultimativni zabavljač, onaj koji vlada pisanjem i izvođenjem glazbe, live nastupom, koreografijom, multimedijskom promocijom i biznisom, jer je prvi koji je isposlovao tadašnjih 2 dolara od prodaje svakog albuma. (Čitaj još..)

Poslušaj na:
24
Fleetwood Mac Rumours album cover

Rumours

4.3/5

Izvođač: Fleetwood Mac

1977., V. Britanija - SAD

Soft Rock

“Rumours“ je album koji budi tihu fascinaciju. Lako ga je gurnuti u stranu i zanemariti kao svjesni pokušaj rock banda da napravi pop album i postane komercijalniji. Što je, Fleetwood Macu, naravno, uspjelo, album je postigao trenutni uspjeh, u prvih se mjesec dana prodao u 10 milijuna, a do danas preko 40 milijuna primjeraka. Međutim, ispod ispeglane produkcije, savršenih harmonija, vještog baratanja instrumentima i lirskih vokala se krije nešto vrlo čudno. Članovi benda su prolazili kroz prekide i krize u vezama što je dovelo do toga da je ovo jedinstveni pop rock album o bijesu, tjeskobi i bježanju od sebe. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
25

Highway 61 Revisited

4.3/5

Izvođač: Bob Dylan

1965., SAD

Folk Rock, Blues Rock

“Highway 61 Revisited“, Dylanov šesti album, otvara „Like a Rolling Stone“, što bi bilo dovoljno da učini album legendarnim. No, album, uz albume „Bringing It All Back Home“ i „Blonde on Blonde“ k tome predstavlja općenito vrhunac njegovog stvaralaštva, a kao takav i jedan od vrhunaca popularne kulture dvadesetog stoljeća. Naslov spominje prometnicu koja spaja sjever SAD-a s njihovim jugom, prati rijeku Mississippi i prolazi kroz krajeve u kojima je rođena američka glazba – blues, country, rock’n’rolll i jazz.

Poslušaj na:
26

Blonde on Blonde

4.3/5

Izvođač: Bob Dylan

1966., SAD

Folk Rock, Blues Rock

“Blonde on Blonde“ se smatra prvim duplim rock albumom, Bob Dylan ga je snimio usred najplodnijeg i najzaposlenijeg dijela svoje karijere. Bio je to i vrhunac kojeg nikad nije nadmašio. Nakon „Bringing It All Back Home“ i „Highway 61 Revisited“ od godine prije na kojima se uštekao u struju i počeo sirati rock i blues što mu njegova folk sljedba nije oprostila, napravio je 1966. album u kojem je njegova kreativnost eksplodirala u svim smjerovima odjednom. Rock, blues, balade, folk, country i psihodelija – sve je to bio Bob Dylan u svom najboljem izdanju.

Poslušaj na:
27

Dummy

4.3/5

Izvođač: Portishead

1994., Velika Britanija

Trip Hop, Downtempo

Treba se puno toga poklopiti kako bi prvi album nekog izvođača bio važan na tako mnogo razina. „Dummy“ je definirao ono što danas poznamo kao trip-hop svojim sporim razvučenim ritmovima preko kojeg su se rastapale melodije i vokali koji kao da su snimljeni za soundtrack filma montiranog od beskrajnih crno-bijelih kadrova kišnih eksterijera ili mračnih i zadimljenih interijera u kojima junaci bezuspješno tragaju za smislom životne situacije u kojoj se nalaze. Da, to je soundtrack za film Bele Tarra. (Čitaj još…)

Poslušaj na:
28

The Clash

4.5/5

Izvođač: The Clash

1977., Velika Britanija

Punk

Na prvom albumu su The Clash svoje stvarno glazbeno umijeće stavili malo sa strane i u prvi plan gurnuli gnjev i frustracije koje inače pogone punk rock. To je bio pravi trenutak za to napraviti, jer već nakon toga su krenuli u drugim smjerovima koristivši svoje iskustvo i umijeće da od sebe naprave ono što se već namjeravali napraviti.

Poslušaj na:
29

Beggars Banquet

4.3/5

Izvođač: The Rolling Stones

1968., Velika Britanija

Blues Rock, Classic Rock, Rock & Roll

Niz albuma Rolling Stonesa koje stavljamo na ovu listu počeo je „Beggars Banquetom“. Bio je sedmi njihov britanski album i očito je da su do njega sazreli. Bio je to i zadnji album na kojem na čijim sessionima je svirao Brian Jones. Ne baš redovito i suvislo uslijed problema s narkoticima i emocijama, ali bi se koji put ipak pojavio. Bio je to vjerojatno i album na kojem su Stonesi odlučili kakav to bend žele biti, uronjeni u taj izvorni američki rythm’n’blues zvuk bez ulaska u pop i psihodeliju u kojima se nisu osjećali toliko doma.

Poslušaj na:
30

Let It Bleed

4.2/5

Izvođač: The Rolling Stones

1969., V. Britanija

Blues Rock

Blues, gospel, country i rock se isprepliću na albumu koji stvara nelagodu svakim slušanjem. Nije da je to loša stvar, dapače. Možda je to količina heroina i ostalih opijata koji su kolali kroz žile članova benda, možda je to bio svijet oko njih koji je gorio i krvario na sve strane, ali atmosfera koja se stvara zvukovima koji izlaze iz zvučnika nije ugodna. Nema zadovoljstva (niti zadovoljštine) u svijetu koji na kraju proizvodi samo bol. Bit će da je to blues. (Čitaj još…)

Poslušaj na: