Posljednja izmjena 13/10/21 by Ivan Palijan
U prijevodu bi „Sekiro: Shadows Die Twice“ morao značiti „Sekiro me baš nasekiro“. De se krivo ne shvatimo, ovo je uzbudljiva, zanimljiva igra vrijedna igranja, ali kažnjava svaku grešku. Naš ninja neće koristiti našu omiljenu ninja taktiku u kojoj ulazi u selo i ruši sve pred sobom, nego će svakoj borbi morati pristupiti oprezno, koristeći najbolje oružje i napad za neprijatelja ili neprijatelje koji su pred njim. U onim najsretnijim slučajevima to će biti negdje iz mraka i zaklona dok neprijatelj nije niti svjestan da smo ovdje, dok će neke situacije zahtijevati otvorenu borbu u kojoj koristimo napade mačem, blokade, izbjegavanja i neke od dodataka za našu umjetnu ruku.
Photos
See all photos >>
Da, ovaj ninja je umro pa je oživljen mračnim postupkom, dodana mu je mehanička ruka na koju može montirati kuku i uže, mehanizam za izbacivanje šurikena, bacač plamena, itd… Fantazija i magija se vrlo slobodno miješaju s realističkim pristupom bitkama i realističkim vizualnim prikazom ninje. Ovaj ninja nije obučen u crno, izgleda poput običnog lutajućeg samuraja dok ne pokaže svoje vještine. Ili dok ne pogine pa se digne iz mrtvih, što može jednom bez vraćanja na prethodnu snimljenu točku. Nakon toga se vraća natrag, svi neprijatelji osim poraženih bossova se ponovo pojavljuju, i u većini slučajeva gubimo akumulirani novac i iskustvo. Što će biti jako puno puta, dok ne naučimo što i kako dalje. Igra i to dizanje iz mrtvih, vraćanje na prije snimljenu poziciju, koristi kao mehanizam. Što više umiremo, to više pomažemo da se među NPC-jevima širi bolest dragonrot, a i smanjuje nam se šansa da nakon smrti ostanemo s istom količinom novca i experiencea kroz tzv. nevidljivu pomoć, odnosno, božansku intervenciju.
„Sekiro: Shadows Die Twice“ u glavnoj ulozi ima ninju na osvetničkom pohodu koji mora kontrolirati svoje porive da pobije sve odmah, jer ga to odmah može stajati glave. Igra od nas traži da mijenjamo pristup sa svakom novom sekvencom, da učimo nove poteze i odmah ih primjenjujemo u sljedećoj borbi. Na momente je frustrirajuća, ali donosi nagradu kada svladamo novu vještinu i uspješno je iskoristimo.
Napiši prvi komantar