Posljednja izmjena 08/12/21 by Ivan Palijan

Hideo Kojima sve svoje igre zamišlja kao filmove pa je to učinio i s onom koja je temelj svega onoga što je napravio. „Metal Gear Solid“ je treća igra u „Metal Gear“ serijalu, ali je prva koja je dobila globalnu distribuciju i ušla u svevremensku legendu. Svaka pohvala i svaki razlog za ponovno igranje ovog PlayStation hita je utemeljen i opravdan. Grandiozna priča je podijeljena u segmente koji traže potpunu pažnju igrača bez obzira trebaju li se šuljati neprimijećeni ili se obračunavaju s nekim od bossova u bitkama koje traže vrlo specifične pristupe. Međusekvence sve povezuju tako da na momente zaboravimo da je riječ o videoigri.


Metal Gear Solid Action, Adventure, Drama, Mystery, Sci-Fi, Thriller | October 21, 1998 (United States) 9.6
Director: Hideo KojimaWriter: Hideo Kojima, Tomokazu FukushimaStars: David Hayter, Patric Zimmerman, Peter LurieSummary: Coming out of retirement, super-soldier Solid Snake is called back into the line of duty to take on rogue members of FOXHOUND, threatening to launch nuclear-weapons on the White House unless they receive their $1 billion ransom. With only 24-houts to sabotage FOXHOUND's threat, Snake must infiltrate enemy lines, hide from them when necessary and he'll face many challenges along the way: the demons of his past will challenge him and his will as a soldier shall be tested, as Snake fights to save the world from nuclear devastation. —Johnny

Photos


See all photos >>


Metal Gear Solid (1998, PSX)

Jedan od omiljenih pristupa Hideo Kojime jest proširenje svijeta igre na svijet u kojem boravi igrač koristeći maksimalno hardver na kojem se igra. Tako jedan od bossova moćni psionik koji preuzme kontrolu nad glavnim likom  i potpuno kontrolira igračev kontroler pa ga je moguće poraziti tek kada se kontroler uključi u drugi port na PlayStationu. Ova mogućnost je izbačena iz kasnijih verzija igara. O, daje nam ideju kakav je Kojima autor, koji je njegov način razmišljanja i zašto je jedinstven i legendaran među dizajnerima videoigara. Za njega svijet kreira mora biti potpuno uvjerljiv, iskustvo mora biti maksimalno. I čudesno je koliko je izvukao iz, iz današnje perspektive gledajući, relativno skromnih mogućnosti prvog PlayStationa. Solid Snake je na tajnoj misiji u kojoj se mora uvući u tajnu bazu na Aljasci koju su zauzeli teroristi i prijete lansiranjem nuklearnog oružja. Teroristi su nekadašnji pripadnici Snakeove jedinice. Svakog od njih mora poraziti u odvojenoj bitci, a između njih se šulja neprimijećen po bazi, skuplja opremu i rješava zagonetke. Često se to šuljanje pretvori u opći kaos i pucnjavu kada bude primijećen. Oružja i ostale opreme u „Metal Gear Solid“ ne nedostaje.



„Metal Gear Solid“ je više nego solidan kinematografski upliv u žanr akcijskih videoigara koji je najutjecajniji u podžanru stealth igara koje igramo i danas. U njegovom kombiniranju sekvenci u kojima je potrebna koncentracija s onima potpunog kaosa stvara tiho-glasnu dinamiku koja podsjeća na onu tipičnu za alternativnu glazbenu scenu 1990-ih.

Rating: 4.5 out of 5.

Napiši prvi komantar

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.