Posljednja izmjena 17/11/21 by Ivan Palijan
Način na koji je „Half-Life“ transformirao videoigre nije bio svima vidljiv pred taj Božić 1998. kada se igra prvi put pojavila. No, njeni modovi se i dalje igraju, nastavci izlaze, a developer Valve je postao gigant koji danas gospodari tržištem preko platforme Steam, gdje ćemo vjerojatno kupiti svoju sljedeću igru. Tada je to bilo prvo iskustvo u kojem smo mogli u potpunosti, bez prekida uroniti u videoigru, nije bilo međuscena koje objašnjavaju radnju, nije bilo razina koje smo završavali, samo neprekidna radnja, sa skriptiranim sekvencama koje su je nastavljale u našem ritmu, te poglavlja, najavljena natpisom na ekranu, koja smo počinjali ulaskom u novi dio baze Black Mesa.
Photos
See all photos >>
Valveov cilj je bio napraviti igru koja će biti jednako strašna poput „Dooma“, ali sa međudimenzionalnim vanzemaljcima koji prijete osvajanjem zemlje. U ulozi smo Gordona Freemana, znanstvenika kojemu nikada ne vidimo lik, niti čujemo glas, ali znamo ime, jer ga tako oslovljavaju drugi znanstvenici i čuvari, te mu neprijatelji ostavljaju prijeteće poruke na zidovima. On jednog dana dolazi na posao u tajno postrojenje Black Mesa i prilikom jednog najavljenog eksperimenta izaziva nesreću (je li stvarno on?) pri kojoj se otvara portal u drugu dimenziju iz kojeg dolaze vanzemaljci s prilično jasnom namjerom istrebljenja svega živog. Da stvar bude gora, istrijebiti sve živo i zataškati slučaj želi i organizacija koja upravlja postrojenjem Black Mesa pa šalje specijalce i ubojice kojima je Freeman prioritetna meta. U tako izrazito neprijateljskom okruženju „Half-Life“ nas ne pušta da niti na trenutak predahnemo. Ne igramo se streljane, oružje i municija, osim toga, ne leže okolo u tolikom izobilju, nego neke dijelove moramo proći rješavajući zagonetke, slažući sanduke ili prolazeći pokretnim trakama koje nisu ništa manje ubojite od vanzemaljaca koji nam žele pojesti mozak i pretvoriti u zombija.
„Half-Life“ je i dalje legendarna igra, jedna od onih koje morate imati u svojoj kolekciji i kojoj ćete se sigurno vraćati, ako zbog ničeg drugog, onda da vidite kako je sve to počelo. First-person shooter žanr duguje toliko puno pustolovinama Gordona Freemana da i danas novi naslovi iz serije bude poštovanje svakog igrača.
Napiši prvi komantar