Posljednja izmjena 24/02/22 by Ivan Palijan
„Dishonored“ nam dopušta da njegovim raskošno dizajniranim razinama prolazimo na način koji nama to najviše odgovara. Nagradit će nas vedrijim krajem igre, ako to bude s manje žrtava. Odaberemo li čistu borbu, šuljanje ili kombinaciju ovoga kao naš stil igranja svejedno ćemo se naći pred puno izazova dok radimo na uspostavi pravde i (ne)reda u steampunk gradu Dunwallu, poharanom kugom i diktaturom nakon smrti Carice za čiju smo smrt, kao njen nekadašnji tjelohranitelj, nepravedno optuženi.
Photos
See all photos >>
Možda je ta opća priča pomalo tanka. Lojalistički pokret otpora novom režimu nam pomaže da pobjegnemo iz zatvora pa nam je zadatak spasiti Caričini kćer i pomoći njenom postavljanju na prijestolje. Igre moći su predvidive, također i takozvani obrati, No, na razini samih misija i dizajna razina je „Dishonored“ izuzetno zadovoljavajuća igra, jer nam dozvoljava da istražujemo i sami nađemo način na koji želimo riješiti probleme pred sobom. Navodno je moguće prijeći igru bez ijedne žrtve, sve neprijatelje možemo zaobići, uspavati ili zarobiti. To, naravno, duže traje nego ostavljanje traga krvi i kaosa za sobom. Koje, pak, ostavlja češće najezde štakora (važan faktor u igri), širenje kuge i mračniji kraj igre u kojoj smo obavili sve što se od nas tražilo, ali nas se sigurno ne može nazvati herojem, niti nam se može dati nagrada. Prosječan pristup rješavanju neprijatelja će biti inicijalno šuljanjem, a kada nas nakon nekog vremena primijete rokat ćemo iz svih oružja, te panično bježati u suprotnom pravcu.
Naime, dvije stvari je također važno znati. Naš lik, Corvo Attano, je opasan tip. Vrhunski je treniran u različitim vještinama i tehnikama borbe, a onda uz to dobije i mogućnost razvijanja magijskih vještina. Onih crnih, poput teleportiranja, zaposjedanja drugih bića, gledanja kroz zidove itd. Ipak, to ga ne čini nepobjedivim. On i dalje krvari, oružje ga ranjava, zapravo, ne može niti podnijeti puno udaraca, uboda, hitaca, ugriza i onoga što njegovi neprijatelji na njega bace. Čarolije troše manu, koju treba obnavljati, a one najjače troše najviše i traju najkraće. Stoga će i bijeg iz borbe biti česta i legitimna opcija. Nećemo se pri tome osjećati poraženima, jer koračanje krovovima daje spektakularne vidike, a puzanje podrumima u tijelu štakora zanimljivu životnu perspektivu.
„Dishonored“ ostavlja mogućnosti za ponovno i ponovno igranje bez obzira na svoju relativno jednostavnu glavnu priču. Igra je dizajnirana tako da se mogu koristiti različiti načini igranja, te sve sposobnosti koje su Corvo Attanu na raspolaganju. Htjet ćemo zaviriti iza svakog ugla, dodirnuti sve što se može jer je vrijedno gledanja i interakcije.
Naslov: Dishonored
Serijal: Dishonored #1
Autori: Raphaël Colantonio, Harvey Smith
Developer: Arkane Studios
Izdavač: Bethesda Softworks
Godina izdanja: 2012.
Zemlja izdanja: SAD
Žanr: Akcijsko-pustolovni, stealth
Napiši prvi komantar